imagines

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Boel & Henny - 16 september 2012 20:48

Det är en Skyscraper kväll. En av de mest spelade låtarna för mig just nu, hon är otroligt duktig Demi Lovato.

Känns som det var igår man såg henne spela mot Jonas Brothers. Men det var ganska många år sedan faktiskt.

Märks att man börjar bli gammal   




/ Boel

Av Boel & Henny - 16 september 2012 19:27

Hej!


Det här är mitt första inlägg på den här bloggen. Boel är för bra på att blogga, jag hinner inte med haha!
Tänkte i alla fall dela med mig av Janoskians. Jag har hört om dem länge, men första gången jag satte mig ner och såg deras videor var för några dagar sen.. och jag dog av skratt! Vissa av deras videor är så sjukt roliga.
Här är två exempel :)




De tar YOLO till en helt ny nivå, imao.

/Henny

Av Boel & Henny - 16 september 2012 15:28

Hej på er!

 


Igår umgicks jag med min pappa och hans fru, åt gott och spelade kortspel. Gick och la mig tidigt.

Idag gick jag upp vid nio och har hunnit med att övningsköra, som gick bra. Det var super roligt!

Åkte och shoppade lite också, roligt med nya kläder! Skolfotografering imorgon...

 

Sjukt länge sedan jag lyssnade på Never Shout Never:



/Boel

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommna till en halvgalen blogg som drivs av två tjejer i 17 års åldern. Här kommer ni garanterat få läsa om Justin Bieber och One Direction. Och om många andra insperande människor. Även om vår plugg-galna vardag, uhuh.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards